Belangrijk!

 Kwaliteitsproduct – uniek merk

 

Wij zijn verheugd en zeer dankbaar om aan te mogen kondigen dat we vanaf 24/04/2017 officieel door de European Union Intellectual Property Office gecertificeerd zijn (certificatie nr. 016147597) en dat we vanaf dat moment ook een geregistreerd handelsmerk in de Europese Unie zijn.

We hebben een strikte bevestigingsprocedure doorstaan om iedereen te laten zien dat ons merk uniek is en alleen voor onze producten kan worden

TimberIN Baltic SPA & Saunas

gebruikt. Deze evaluatie toont onze vooruitgang aan omdat we namelijk de oorsprong van onze producten officieel kunnen identificeren en niemand anders de rechten heeft om dit merk te gebruiken.

We hebben bewezen dat onze producten de moeite waard zijn om het individuele merk, waar wij met onze kwaliteit voor staan, te mogen dragen. Bovendien is het belangrijk om ons handelsmerk tegen andere handelaren te beveiligen om mogelijke conflicten in de toekomst te vermijden en tegelijkertijd betekent dat dat we ook niet met iemand anders kunnen worden vergeleken.

We hebben naar aanleiding van veel misleide klanten, die hun onzekerheid hebben uitgesproken over het kopen van artikelen online, deze stap genomen.

Het registreren en het oprichten van het handelsmerk “TimberIN Baltic SPA & Saunas” was een lang en zwaar proces, waarvoor we bijna een jaar talrijke testen en evaluaties hebben moeten doorstaan. Wij zijn ervan overtuigd dat deze stap een absolute noodzaak was om “TimberIN” van anderen merken te kunnen onderscheiden. Door deze prestatie kijken we ernaar uit om onze klanten te mogen verzekeren dat zij een origineel en kwaliteitsproduct kopen dat niemand anders onder het handelsmerk “TimberIN” kan aanbieden.

We raden je aan om het artikel hieronder te lezen,zodat je beter vertrouwd raakt met de eigenaardigheden die zich voordoen op de online hottub-markt.

Houd er rekening mee dat het hoofddoel van het onderstaande artikel is om onze ideeën en overtuigingen, die we door de jaren heen hebben verzamel, uit te drukken en niet om een bepaald persoon of een bedrijf zwart te maken.

En ten slotte, als je nog twijfelt, ben je altijd van harte welkom om op elk gewenst moment ons kantoor en de fabriek te komen bezoeken.


Alleerst, namens TimberIN, ik zeggen een grote dank u voor uw bezoek aan onze online winkels. Naar aanleiding van de toename van de e-mails van klanten te misleiden, vind ik het heel belangrijk om op grote schaal te delen over wat er gebeurt in een online hot tub markt van vandaag en hoe “TimberIN MB” een verschil maakt. – Dr. Albertas Klovas, DIRECTEUR (CEO) – OPRICHTER

Ik heb dit rapport dus in 5 delen onderverdeeld:

  1. TimberIN in een grote Europese hot tub markt;
  2. De grootste uitdagingen tegenwoordig;
  3. Hoe bestrijden wij plagiaat;
  4. Constante verbetering en R&D (onderzoek en ontwikkeling) door TimberIN;
  5. Conclusies. 

TimberIN - hottubhouten.nl

 


1. TimberIN MB in een grote Europese hot tub markt.

“De grote vier” is een bekende afkorting voor toonaangevende Europese bedrijven die hout gestookte hot tubs en sauna’s aanbieding. “De grote vier” omvat “Kirami” uit Finland; “Skargards” uit Zweden; “Storvatt” uit Frankrijk en “TimberIN” uit Litouwen. Bijna niemand zet vraagtekens bij de kwaliteit en de precisie van de diensten die deze bedrijven bieden.
De grote kracht bij “TimberIN” is onze product lijst. Zonder twijfel, met inbegrip van buitensauna’s, is het een van de grootste selecties beschikbaar. We kijken ernaar uit om de kosten van de ondernemingen in het oog te minimaliseren om onze producten en diensten aan te bieden tegen betaalbare prijzen.

“TimberIN’s producten zijn fantastische waarde voor je geld” – zo denken klanten veelal over ons!

[testimonial_rotator id=”7244″]

2. De grootste uitdagingen tegenwoordig in de online hot tub markt.

Zonder enige twijfel, de online winkel vandaag is een geweldige plek om een aankoop van het comfort van uw huis. Anderzijds, men niet in staat om het product vóór de ervaren ontvangst. Hoewel dit misschien niet een probleem voor goedkope producten, maar de uitgaven een aanzienlijk bedrag kan een verschil maken. Dus wat is er te overwegen?

  • Veel bedrijven kopiëren onze website en ontwerpen. Er is een handvol bedrijven die na ons succes, het”TimberIN” -concept en ideeën probeert te kopiëren. Voor eerlijke doeleinden, zullen we geen melding van de namen van websites maken, maar als dichter gekeken wordt zal men gemakkelijk de gelijkenissen zien. Het belangrijkste resultaat is dat de klanten worden misleid en uiteindelijk worden zij geconfronteerd met tal van problemen in plaats van een heerlijke en ontspannen tijd met hun familie en vrienden.
  • Hetzelfde bedrijf heeft 2 of meer websites met verschillende namen. Veel bedrijven genereren een enkele of meerdere websites met verschillende namen gewoon om op zoekmachines te verschijnen. Dit probleem leidt tot meer “ruis” in Google dus uiteindelijk worden klanten worden geconfronteerd met worstelingen over het vinden van de kwaliteit en unieke producten.
  • Zeer weinig aandacht wordt besteed aan de kwaliteit van de gebruikte materialen voor de productie. Het probleem zeer betreft het ongepaste type of de dikte van materialen die leidt sterkte storingen, roest, lekkage, etc. Constructie van hot tubs wordt uitgevoerd in garages of andere niet-speciaal bestemde inrichting leidt aan verscheidene gebreken die het gevolg zijn van ongepaste productieomstandigheden (lage temperaturen, stof, vocht etc. .. leiden tot storingen in het lassen van polipropyleen of gieten van glasvezel of gewoon in schimmels in hout). In het kort kan men wat geld besparen door de kwaliteit van de producten en diensten aanzienlijk te verminderen.
  • Weinig of geen opleidingen.  TimberIN steekt voortdurend veel tijd en moeite hierin om ervoor te zorgen dat onze werknemers zijn opgeleid en gekwalificeerd voor deze baan. Professioneel, hoog opgeleide en ervaren personeel is even belangrijk de beste klanten ervaring te behouden.  

Dus blijkbaar zijn er veel problemen in deze markt tegenwoordig omdat veel doorverkopers geen ervaring hebben evenals de opleiding nodig om goede kwaliteit producten en services te leveren.

3. Hoe treden we op tegen plagiaat?

Het is heel moeilijk de strijd tegen het plagiaat van onze website en modellen van het product aan te gaan. In tegenstelling tot de meeste andere websites, doen we niet verschuilen achter de schermen. Wij introduceren ons, zo kan men ons beter leren kennen door het zien of lezen over ons. Ieder van jullie zijn altijd welkom op ons kantoor of om de fabriek te bezoeken.

Met betrekking tot onze modellen, let, dat in bijna alle foto’s en video’s zal u ons merk metaal “TimberIN” logo dat je kunt zien aan de linkerkant van het scherm bevinden zich opmerken. Zo kan men 100% zeker ziet alleen maar TimberIN geproduceerd wordt en unieke modellen zijn.

4. Constante verbetering en R&D (onderzoek en ontwikkeling) bij TimberIN MB.

TimberIN” zijn wij voortdurend bezig met onderzoek en ontwikkeling. We besteden veel aandacht aan de invloed van temperaturen onder nul op materiaal sterkte-eigenschappen. Dit is uiterst belangrijk voor producten gemaakt van glasvezel. Ons tweede onderwerp van belang is hout beweging in verschillende temperaturen en vochtigheid.

Momenteel is “TimberIN`s” R&D team samen met Europese fundings instituties aan het werken aan 3D technologie voor een “Smart Tub” technologie.

[Best_Wordpress_Gallery id=”1″ gal_title=”University”]

5. Conclusies.

Om te besluiten, geloven we dat goed opgeleide medewerkers samen met samenwerkingspartners en constante R&D de sleutel tot succes is. De eenvoudigste manier om het bedrijf te beoordelen is om te weten wat eerdere klanten erover zeggen. We hebben vele beoordelen van onze geliefde klanten en als je het gevoel gewoon een beetje onzeker bent, neem dan contact met ons op en wij zullen referenties uit bijna alle landen in Europa kunnen geven. Dus twijfel niet en laat ons uw buitendeurse spa experts zijn.

[testimonial_rotator id=”7516″]

Contacteer ons!
close slider
×